dimarts, 13 de març del 2018

Torre d'aprenentatge

Engego l'entrada que tenia pendent.
Fa unes setmanes vaig veure clar que una torre d'aprenentatge ens seria molt útil.
Últimament, l'A vol tafanejar tot el que fem a la cuina. Sovint, demana braços per veure què estem preparant, però fer el sopar amb una mà i una criatura a l'altra, és un xic complicat.
La torre d'aprenentatge permet que l'infant estigui a l'alçada suficient per poder veure què fem i, sobretot, participar en la mesura del possible.
(Important: cal tenir en compte mesures de seguretat bàsiques a la cuina per tal d'evitar accidents: ganivets fora de l'abast, compte amb els focs, etc.)
A dia d'avui i gràcies a la torre, ja és habitual que l'A estigui jugant en una banda del marbre de la cuina (segur) mentre jo vaig fent el sopar al seu costat. Participa, tafaneja, juga, explora, descobreix, m'explica coses a la seva manera... Compartim un temps de gaudi que, d'altra manera seria una lluita constant, ella volent veure i participar i jo volent i necessitant fer.

Per construir-la, ens hem basat en el tutorial del bloc El Mundo con Ó, amb alguna modificació.
Us deixo les imatges.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada